Menu

Câteva soluţii utile pentru organizarea biroului de acasă sau serviciu

Ai un birou aglomerat? Sigur ai nevoie de câteva sfaturi utile care te vor ajuta să îl transformi într-un spaţiu ordonat, foarte bine organizat. În funcţie de jobul pe care îl ai, organizarea biroului nu trebuie să fie un lucru care să ne dea bătăi de cap. Pentru asta trebuie doar să achiziţionezi produse de papetărie şi birotică pentru organizare.

 

Câteva sfaturi privind organizarea biroului

 

  • organizează actele, dosarele şi obiectele din birou în fiecare zi, nu o dată pe săptămână sau o dată pe lună.
  • aruncă toate obiectele care nu îţi mai folosesc şi care ocupă spaţiul în mod inutil
  • nu toate gadget-urile de birou sunt utile. Aşa că este bine să cântăreşti fiecare achiziţie, în acest fel vei face şi economie de spaţiu, dar şi de resurse financiare.
  • acte ce ne sunt necesare periodic trebuie păstrate la îndemână pentru a nu irosi timp căutându-le. Aşadar, păstrează-le cât mai aproape de tine.

 

 

 

Biroul cu cât este mai curat şi ordonat cu atât vei lucra mai repede şi vei avea inspiraţie. Mai mult vei avea mereu la îndemână lucrurile de care ai nevoie, vei şti exact unde sunt anumite acte şi nu vei mai pierde timp căutându-le.

 

Ce nu trebuie să-ţi lipsească de pe birou?

 

Spaţii de depozitare – rollbox cu sertare, bibliorafturi, mape, dosare, dar şi tăvi pentru organizare. Şi evident calculatorul. Este adevărat că sunt doar câteva dintre lucrurile absolut necesare, însă totul depinde de jobul pe care îl ai.

 

Cum arhivezi eficient documentele?

 

Pentru bunul mers al lucrurilor trebuie să existe câteva regulile pentru unei arhivare eficientă a documentelor. Astfel, primul pas este clasarea documentelor notând pe fiecare dosar – numele organizaţiei, nume de persoane, localitatea, denumirea documentului. Al doilea pas este alegerea tipului de clasificare – alfabetica sau cronologica. Fiecare instituţie, în funcţie de profilul pe care îl are, poate avea reguli diferite de arhivare.

 

 

Unde depozităm actele de care nu mai avem nevoie sau când le putem distruge

 

În orice birou există şi acte care nu sunt utilizate mereu. Acestea nu ar trebuie depozitate în apropiere pentru a nu da senzaţia de aglomerare şi încărcare. Ideal ar fi să existe o sală specială pentru astfel de lucruri, o arhivă, mai bine zis. În momentul în care se decide că actele nu mai sunt utile, atunci putem apela la tocator de hartie. În biroul unde poate fi aşezată arhiva, dulapurile trebuie atent etichetate, rafturile numerotate, iar actele de acolo trebuie şi ele organizate, fie alfabetic, fie după un alt criteriu definitoriu – anul, relaţia dintre companii.

 

 

 

 

tarancutaurbana

Țărăncuța Urbană sunt eu, Roxana

Fata care iubește poveștile, tradițiile, amintirile din copilărie, momentele minunate petrecute alături de cei dragi, dulciurile, florile, grădina cu flori a mamei – lăsată moștenire, satul și viața la țară.
Sunt jurnalist de peste 20 de ani. Am scris despre politică și politicieni în toți acești ani. Acum e vremea de alte subiecte.

Sper să vă placă ce scriu, scriu pentru voi, pentru prietenii mei, pentru țărăncuțele mele!

Cu drag,
Țărancuța Urbană
tarancutaurbana@gmail.com

tarancutaurbana

Țărăncuța Urbană sunt eu, Roxana

Fata care iubește poveștile, tradițiile, amintirile din copilărie, momentele minunate petrecute alături de cei dragi, dulciurile, florile, grădina cu flori a mamei – lăsată moștenire, satul și viața la țară.
Sunt jurnalist de peste 20 de ani. Am scris despre politică și politicieni în toți acești ani. Acum e vremea de alte subiecte.

Sper să vă placă ce scriu, scriu pentru voi, pentru prietenii mei, pentru țărăncuțele mele!

Cu drag,
Țărancuța Urbană
tarancutaurbana@gmail.com

One comment

  1. Cor spune:

    Multumim pentru ponturi.Sa va fie bine!

Gandeste-te la toate lucrurile frumoase de langa tine si fii fericit – Anne Frank

Feed Instagram

Something is wrong.
Instagram token error.
Load More
VREI SĂ FACI O PLIMBARE? Prognoza pe trei zile! Vezi aici cum va fi vremea!
17°
cer senin
humidity: 59%
wind: 2m/s W
H 27 • L 22

NEWSLETTER

Rămâi la curent cu noutăţile de pe Ţărăncuţa Urbană

PINACOTECA BUCUREȘTIULUI – UN PROIECT INTERBELIC

Ziua cea mare1 august 2017
Locatia: Muzeul Municipiului București - Palatul Suțu După 26 de ani, Pinacoteca Municipiului București își redeschide colecțiile în fața publicului, oferind o retrospectivă a principalelor donații, Ioan Movilă si Filip Marin, precum și a celor mai reprezentative lucrări achiziționate în perioada interbelică.

Roxana Toma ( tarancutaurbana.ro ) pregătește colecția de perne Arta amintirii

Tarancuta Urbana

Facebook
Pinterest
Instagram