Menu

folCHLOR, magazinul cu tradiții de pe Calea Victoriei

Se apropie sărbătorile de iarnă. Toată luna decembrie este o lună a cadourilor – Moș Nicolae, Crăciunul. Cauți cadouri tradiționale și nu știi unde să le găsești? Dacă ai trecut pe Calea Victoriei sigur ai trecut și pe lângă magazinul folCHLOR.

Aici găsiți produse tradiționale din toate zonele țării sub cel mai drăguț brand românesc – CHLOR – ce reflectă pasiunea pentru tradițiile românești împodobite cu motive decorative purtând până în zilele noastre o armonie, un echilibru și o semnificație spirituală transmise și păstrate de-a lungul timpului.

CHLOR a apărut când comorile din lada de zestre a bunicii au văzut iarăși lumina zilei și au fost piatra de căpătâi a acestei povești românești.

 

 

Cristina, omul din spatele poveștii CHLOR

 

Când intri în magazinul mic și dichisit din Calea Victoriei niciodată nu știi cine te poate întâmpina la intrare. Eu am dat nas în nas cu Cristina Chivu, fondatoarea și proprietara brandului. Drăguță, sociabilă și dornică să-ți spună povestea oricărui obiect din magazinul său.

Deschis la începutul lunii martie, magazinul folCHLOR, situat pe Calea Victoriei este locul în care au fost adunați creatori de frumos românesc și unde CHLOR are un colțișor dedicat.

 

 

Ce a însemnat până în acest moment CHLOR, dincolo de pasiune și tradiție?

În primul rând un curaj nebun pe care l-am conștientizat în ultima vreme. Multă muncă, perseverență, implicare și uneori poate și dezamăgire – deși sunt o persoană foarte optimistă, există și situații de un roz pal.

Care a fost cea mai mare provocare a proiectului CHLOR?

Întregul proiect a fost o provocare, practic am început de la zero și am construit cu pași mici.

 

 

 

 

Cine se află în spatele acestei povești și cine face ca motivele tradiționale românești să dăinuie peste timp?

În spatele acestui brand este o echipă, iar veterana echipei CHLOR este doamna Genovica, cea cu care lucrăm încă de la începutul poveștii noastre. A deprins meșteșugul cusutului de la bunica dânsei, dar ne-a mărturisit că și la școală, pe vremea dumneaei, existau ore în care se executau cusături manuale. A prins și vremea în care femeile coseau în casa fel și fel de frumuseți, dar și perioada ce a urmat în care nimeni nu mai era interesat de aceste frumuseți. Este omul pentru care nu există ”nu se poate” și care credem noi, că nu își contorizează niciodată timpul de lucru, pentru că face totul cu o plăcere molipsitoare.

 

 

 

 

 

 

 

Cum vezi în acest moment „industria” de fashion&design inspirată din tradiționalul românesc?

Pestriță, lipsită de o direcție clară, inspirată din nimic uneori, oferind informații care nu au legătura cu realitatea și focusându-se pe vânzarea cât mai rapidă. Recunosc și că există branduri pe care le urmăresc și le apreciez, mă gândesc la Adrian Oianu, Mândră Chic, Lemneria, Atelier AMB.

Cum vezi trendul tradițional românesc de acum înainte?

În primul rând cred că nici nu trebuie să ne gândim că este un trend, cred pur și simplu că este vorba de normalitate, de a-ți cunoaște originile, identitatea și de a le purta cu mândrie.

Ce ai schimba în această industrie?

Aș vrea ca brandurile să își îndrepte mai mult atenție spre a se informa și a utiliza într-adevăr motive tradiționale românești. Mi-ar plăcea să le oferim cu toții mai multe informații, deși trăim în secolul vitezei și al informației care se propagă în 10 secunde, uneori pare că purtăm tradițional doar pentru că e la modă, când vine vorba să știm ce purtăm, nu prea știm – aici este vina brandurilor.

Care este din punctul tău de vedere cel mai important aspect al unui business de succes?

Customer experience – experiența pe care o are clientul este foarte importantă. Cred că brandurile trebuie să își seteze niște strategii în acest sens; sunt conștientă ca lucrurile nu se întâmplă așa cum îți dorești întotdeauna, și noi la CHLOR facem greșeli dar învățăm din ele.

Ce înseamnă pentru tine un business de succes?

Un business de succes, lăsând la o parte profitabilitatea, înseamnă să ai o echipă care lucrează cu pasiune și să reușești să le oferi clienților o experiență plăcută, astfel încât să le povestească și altora despre tine.

Ce planuri ai pentru 2020?

Proiectul CHLOR merge mai departe, urmând să lansăm colecții noi și odată cu lansarea FolCHLOR vom avea o gamă de produse unicat disponibila doar în magazin.

 

 

Ce produse marca CHLOR găsiți în magazinul folCHLOR? Plicuri, rucsacuri, brâuri și straie realizate manual, produse unice ornate cu motive tradiționale românești care își au originile în vremurile dacilor.

Așadar dacă sunteți în căutare de cadouri, dați o fugă până pe Calea Victoriei, iar dacă nu puteți ajunge, intrați pe site 🙂

Adresa: Calea Victoriei, nr. 25

Facebook: https://www.facebook.com/folchlor

Site: www.chlor.ro

No comments

Gandeste-te la toate lucrurile frumoase de langa tine si fii fericit – Anne Frank

Feed Instagram

Something is wrong.
Instagram token error.
Load More
VREI SĂ FACI O PLIMBARE? Prognoza pe trei zile! Vezi aici cum va fi vremea!
17°
cer senin
humidity: 59%
wind: 2m/s W
H 27 • L 22

NEWSLETTER

Rămâi la curent cu noutăţile de pe Ţărăncuţa Urbană

PINACOTECA BUCUREȘTIULUI – UN PROIECT INTERBELIC

Ziua cea mare1 august 2017
Locatia: Muzeul Municipiului București - Palatul Suțu După 26 de ani, Pinacoteca Municipiului București își redeschide colecțiile în fața publicului, oferind o retrospectivă a principalelor donații, Ioan Movilă si Filip Marin, precum și a celor mai reprezentative lucrări achiziționate în perioada interbelică.

Roxana Toma ( tarancutaurbana.ro ) pregătește colecția de perne Arta amintirii

Tarancuta Urbana

Facebook
Pinterest
Instagram