La 5 ani de la intrarea pe piaţa româneasă, Subway a deschis al 37-lea restaurant

Sandwich-uri reci sau calde, iar pâinea coaptă în restaurant la intervale de 4 ore. Aş putea spune că pâinea este ca la mama acasă, doar că aici este vorba de o reţetă cam secretă. Da, ştiu v-am făcut poftă.

 

 

Better Brands, unul dintre francizații Subway a deschis o nouă unitate în București, în noul concept de food court din Kaufland Barbu Văcărescu nr. 120. Iar, Subway din Pipera a împlinit în această perioadă 5 ani de la deschidere. De altfel, unitatea Subway Upground Pipera a fost prima care, în urmă cu doi ani, a început programul pilot de livrări la domiciliu, în urma numeroaselor cereri primite de la companiile din zonă.

 

”Românii s-au obişnuit cu calitatea, prospeţimea, preţul avantajos şi viteza de servire a brandului Subway şi sunt foarte receptivi la produsele noastre. Am fost printre primii francizati care au deschis o unitate în România acum 5 ani, în Complexul Rezidential Upground şi pot spune că, în cinci ani de zile, numărul de clienţi a crescut cu aproape 100% la nivelul unităţii Subway Pipera, cel de-al 3-lea restaurant deschis de retailerul american în România, la intrarea pe piaţă”, a declarat John Marino, CEO Better Brands şi Preşedintele Board-ului National Subway FAF în România.

 

 

Cele mai multe comenzi vin de la grupuri de doi-patru angajaţi, care plasează o singură comandă, dar a căror cereri nu se limitează doar la SUB-uri, ci optează şi pentru salate proaspete (orice SUB se poate transformă într-o salată), băuturi răcoritoare, Cookies americane şi cafea gourmet.

„Avem multe companii partenere care comandă catering pentru angajaţii sau vizitatorii lor în mod constant, astfel că livrăm platourile speciale cu mix de sandvişuri sau cookies . Angajaţii şi angajatorii ne caută pentru calitatea, cantitatea, prospeţimea, preţul avantajos, cât şi consistentă şi promptitudinea serviciilor noastre. În plus, datorită investiţiei continue în resurse de livrare suplimentare, timpii noştri de livrare se încadrează în general sub 60 minute, chiar şi în ora de vârf”, spune John Marino.

Ofertele zilei le găsiţi cel mai repede pe pagina de facebook.

 

 

De vreo trei ani suntem clienţi fideli la Subway. Dar asta nu datorită mie, ci lui Tudor. Faptul că poate să-şi comande un sandwich cu ingredientele preferate şi evident pâinea cea mai potrivită îl mulţumeşte tare mult.

 

Cele mai popularele sunt SUB-to-Go lunch boxes (cutii personalizate ce conţin un SUB, chips/cookie/măr şi o băutură). 

 

Cu acest nou restaurant, Better Brands ajunge la o investiţie de aproximativ jumătate de milion de euro în conceptul Subway. Planurile companiei prevăd şi alte deschideri pe termen mediu, dar şi continuarea de investiţii semnificative pe segmentul de livrări la birou sau domiciliu şi catering pentru companii şi evenimente de orice mărime.

 

 

Subway este cel mai mare lanţ de restaurante American la nivel mondial că număr de unităţi, cu peste 44.000 de locaţii în 108 ţări. În România, Subway a intrat pe piaţă în 2012, iar în prezent reţeaua a ajuns la peste 37 de unităţi, dintre care 16 în Capitală.

6 thoughts on “La 5 ani de la intrarea pe piaţa româneasă, Subway a deschis al 37-lea restaurant

Comments are closed.