Designer-ul Izabela Măndoiu cere drepturile iei în online

Izabela Măndoiu ne oferă şi în această primăvară motive de fericire. Evident, o nouă colecţie de ii. Vedetele colecției Motive de Fericire sunt iile românești cu specific argeșean, care au făcut-o cunoscută pe Izabela atât în România, dar și peste hotare.

Colecția Izabelei Măndoiu, expusă în București Mall până pe 3 mai, include creații din ambele linii ale designer-ului, atât piese moderne, care complimentează orice siluetă, dar și piese de inspirație tradițională. 

 


 

Mesajul colecției este că toți cei ce poartă ținutele cu simbolistică tradițională românească au o stare de bine, de mândrie, de împlinire, de patriotism.

Motivele tradiționale sunt și vor fi motive de fericire. Ele reprezintă poveștile scrise în simboluri ale neamului românesc.

Izabela Mandoiu le duce mai departe prin țesăturile ce îi poartă semnătura.

 


 

„În prezent, când postăm un mesaj în online, folosim doar hashtag-uri despre ie, însă ne dorim mai mult de atât. Vrem să avem un simbol al portului tradițional românesc și credem că IA este iconul potrivit pentru a ne reprezenta cu mândrie. Bluza românească este inspirație pentru designeri celebri și dovedește, pe zi ce trece, că tradiționalul nu este un trend, ci o comoară națională, pe care suntem responsabili să o valorificăm cum putem mai bine. Când clientul vrea să dea check în la mall după ce și-a achiziționat o ie, mi-aș dori să aibă posibilitatea și să insereze în mesaj simbolul iei, nu să se rezume la un hashtag.”, susține designer-ul Izabela Măndoiu.

 

 

Important de menționat este că, la o simplă căutare pe motorul de căutare google, sintagmele în cauză furnizeză următoarele rezultate: ia românească – 13.300.000 rezultate; romanian blouse 1.040.000 rezultate; romanian traditional blouse afișează 3.960.000 de rezultate; La Blouse Roumaine generează 206.000 rezultate.  Pe instagram situația este următoarea: #ie – 703.245 postări; #ia – 330.875 postări; #ieromaneasca – 2.307 postări; #romanianblouse – 7.376 postări; #lablouseroumaine – 11.546 postări.

 

 

„Vom face tot ce este necesar pentru a reuși să includem IA în categoria Smileys and People. Ia românească este un element popular în online, iar menționarea ei în mod frecvent este un imbold că trebuie să obținem acest accept, fie că va necesita o petiție sau orice alt demers. Așa cum la accesorii vestimentare figurează un kimono, ca element vestimentar universal cunoscut, așa vrem să fie și ia românească. Ar fi genial să figurăm și cu alte simboluri la Categoria Travel and Places, spre exemplu cu Coloana Infinitului sau Dracula, însă, momentan, obiectivul este setat pe bluza românească” menționează Cristina Stan, Brand Manager.

 

Pentru a sprijini această inițiativă, sunteți așteptați la București Mall, până pe 3 mai, la Alist Designers Boutique, să votați o grafică dintre cele propuse, realizate de către George Sandu, Visual Master. Ne dorim mult ca varianta câștigătoare să meargă mai departe, la administratorii Facebook și Instagram. Votanții vor fi automat înscriși la tombola cu premii Izabela Măndoiu. Purtați povești țesute cu valori achiziționate de la Alist Designers Boutique din București Mall!

 

Inaugurarea proiectului Izabela Mandoiu @Alist Designers Boutique reprezentă o reală bucurie pentru designer, deoarece 10 persoane publice au purtat creațiile Izabelei, printre care Andreea Esca, Andreea Marinescu, Amalia Enache, Emma Zeicescu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


În cadrul evenimentului, invitații au fost primii care au luat parte la o inițiativă unică, prin care ia românească își cere drepturile în simbolurile online ale rețelelor sociale. Echipa Izabela Măndoiu solicită către administratorii platformelor de social media să integreze în oferta de simboluri și ia românească, ca element reprezentativ pentru România.

 

4 thoughts on “Designer-ul Izabela Măndoiu cere drepturile iei în online

  1. Pingback: wegovy

Comments are closed.