EXIMTUR: Cifră de vânzări estimată la peste 54 milioane de euro în 2017

Litoralul românesc: creștere cu peste 8% în 2017 și cu peste 42% în ultimii doi ani
Compania EXIMTUR estimează vânzări de peste 10 milioane de euro în 2017 numai pentru vacanțele pe litoralul românesc. Creșterea de vânzări pentru alte destinații în România este de peste 50%, stațiunile balneare clasice fiind în top.
Zona Mamaia – Năvodari ocupă primul loc în vânzările EXIMTUR pentru litoral, cu o creștere cu peste 2% față de 2016, la peste patru milioane euro. Partenerii companiei sunt hoteluri de top, căutate în mod tradițional de clienții EXIMTUR, independent de condițiile de vreme sau conjuncturale.
Sudul litoralului crește constant, raportul între Mamaia – Năvodari și restul stațiunilor fiind de 50% la 50%, pentru prima dată în ultimii 5 ani. Față de anul trecut, Venus înregistrează o creștere cu peste 13%, Eforie Nord – peste 28%, Jupiter – cu peste 38%, Neptun – peste 10%, Costinești – peste 10% și Mangalia – peste 38%. Vânzările pentru sud au crescut accelerat datorită investițiilor noi, a raportului calitate – preț și a deschiderii spre colaborare cu turoperatorii din partea hotelierilor.
„Voucherele de vacanță au susținut creșterea vânzărilor de sejururi pe litoral. Până la finalul lunii iulie, EXIMTUR a vândut vacanțe pe vouchere de vacanță de peste un milion de euro, în mare majoritate pentru vacante pe litoral. Apreciem că noua legislație referitoare la vouchere de vacanță acordate bugetarilor, implementată de Ministerul Turismului, alături de reducerea TVA la 9% și a impozitului specific, vor susține în continuare dezvoltarea sustenabilă a turismului românesc și implicit a turismului pe litoralul românesc al Mării Negre. În același timp, doresc să apreciez efortul investitorilor hotelieri, îndeosebi a partenerilor EXIMTUR, în a da servicii corecte, de calitate, transparente, facturate și implicit purtătoare de taxe și impozite plătite statului român”, a declarat
Lucia Nora Morariu, Președinte EXIMTUR
 .
 .
Valoarea medie a pachetului pentru litoral a fost de 760 lei/turist în sezonul 2017. Pe stațiuni, valoarea medie a pachetului a fost: Mamaia: 894 de lei, Venus: 910 lei, Eforie Nord: 658 de lei, Saturn: 680 de lei, Jupiter: 636 de lei, Neptun: 534 de lei, Olimp: 538 de lei, Mangalia: 1.185 de lei, Costinești: 585 de lei, Eforie Sud: 351 de lei, Cap Aurora: 616 lei, Techirghiol: 941 de lei, Năvodari: 2.758 de lei, 23 August: 1.092 de lei, Vama Veche: 467 de lei.
.
Despre EXIMTUR:
Compania de călătorii EXIMTUR, înființată în 1993, deţine 28 de agenții proprii şi francizate, în 19 orașe din România. Activitatea companiei este organizată în patru divizii: business travel și organizare evenimente(www.eximtur.ro /business), leisure travel (www.eximtur.ro),  incoming (www.romaniaforall.com) și școala de turism. Divizia EXIMTUR BUSINESS este prezentă în patru centre urbane importante: București, Cluj-Napoca, Timișoara și Sibiu.
La finalul anului 2016, compania avea un număr de 156 angajaţi. În 2016, EXIMTUR a deservit un număr de 236.000 de clienţi şi a plătit statului român taxe şi impozite în valoare de peste 1 milion de euro. Din 2016, compania a devenit partener pentru România al rețelei globale de business travel – UNIGLOBE Travel International, cu sediul central în Vancouver, Canada, care activează în domeniul business travel și leisure travel de mai bine de 30 de ani, deservind la nivel global, un portofoliu de clienți din peste 60 de țări, de pe 6 continente
 .

4 thoughts on “EXIMTUR: Cifră de vânzări estimată la peste 54 milioane de euro în 2017

Comments are closed.