Menu

IKEA donează 100% din vânzările de jucării Asociaţiei MagiCAMP

Un nou studiu IKEA Play Report 2017 care identifică cinci motivatori principali pentru care ne jucăm este lansat astăzi, alături de campania „Ne jucăm pentru dreptul la joacă” în magazinele IKEA din lumea întreagă.

Pentru a sărbători joaca, IKEA Foundation lansează campania anuală „Ne jucăm pentru dreptul la joacă” și studiul global despre joacă „IKEA Play Report 2017.

 

 

Aşadar, pe 11 și 18 noiembrie 2017, magazinul IKEA din Băneasa introduce experiențe de joacă noi și activități interactive și invită copiii și adulții să se bucure de joacă. De asemenea, în zona de canapele din showroom, actori costumați vor citi povești din cărțile pentru copii, vor anima vizitatorii și le vor propune să își formeze experiențe de viață noi prin joacă.

 

În România, pentru fiecare jucărie din colecţia SAGOSKATT 2017 cumpărată din magazinul IKEA Băneasa, IKEA Foundation donează 100% din vânzări pentru a reda dreptul la joacă copiilor din Asociaţia MagiCAMP. Jucăriile cumpărate vor ajuta copiii diagnosticați cu cancer să depășească, prin joacă, lupta lor cu boala.

 

Campania „Ne jucăm pentru dreptul la joacă” se desfășoară pentru al doilea an consecutiv și sprijină dreptul copiilor de a se juca. Cu ajutorul unui fond de 45 milioane de Euro la nivel global, IKEA Foundation sprijină şase organizaţii partenere: Handicap International, Salvați Copiii, Special Olympics, Room to Read, UNICEF și War Child, și își dorește să îi ajute pe cei mai vulnerabili dintre copii să se joace în siguranţă şi să se poată dezvolta la capacitatea lor maximă.

 


IKEA Play Report 2017 este un studiu calitativ realizat pe un eșantion de 300 persoane din China, Germania și SUA, și a folosit o metodologie mixtă de vizite de joacă: un chestionar desfășurat timp de 7 luni într-o comunitate online și workshop-uri de co-creare între designeri de produs IKEA și consumatori, pentru a descoperi detalii despre atitudinile, credințele și comportamentele legate de joacă ale respondenților.

După finalizarea studiului, oamenii au generat o definiție despre joacă: „Joaca sau a fi jucăuș înseamnă să fii implicat într-o activitate veselă, care este și satisfăcătoare și spontană în același timp”.

Studiul, care a inclus un grup divers de oameni cu vârste cuprinse între 2 și 90 de ani, a identificat cinci motivatori universali pentru care ne jucăm – pentru a relaționa, pentru a exprima, pentru a explora, pentru a îndrepta și pentru a evada – și beneficiile mentale și emoționale inerente. Mai mult, din studiu au reieşit o serie de inhibitori principali care împiedică joaca, cum ar fi că, mai degrabă, joaca este o activitate pentru copii decât o mentalitate care aduce bucurie în viaţa de zi cu zi, sau percepția că o atitudine jucăușă coincide cu un comportament social nepotrivit.

 

No comments

Gandeste-te la toate lucrurile frumoase de langa tine si fii fericit – Anne Frank

Feed Instagram

Something is wrong.
Instagram token error.
Load More
VREI SĂ FACI O PLIMBARE? Prognoza pe trei zile! Vezi aici cum va fi vremea!
17°
cer senin
humidity: 59%
wind: 2m/s W
H 27 • L 22

NEWSLETTER

Rămâi la curent cu noutăţile de pe Ţărăncuţa Urbană

PINACOTECA BUCUREȘTIULUI – UN PROIECT INTERBELIC

Ziua cea mare1 august 2017
Locatia: Muzeul Municipiului București - Palatul Suțu După 26 de ani, Pinacoteca Municipiului București își redeschide colecțiile în fața publicului, oferind o retrospectivă a principalelor donații, Ioan Movilă si Filip Marin, precum și a celor mai reprezentative lucrări achiziționate în perioada interbelică.

Roxana Toma ( tarancutaurbana.ro ) pregătește colecția de perne Arta amintirii

Tarancuta Urbana

Facebook
Pinterest
Instagram