Călătorești foarte mult cu avionul? Deschizi Facebook-ul mai des decât căsuța de email? Atunci, am o veste foarte interesantă de la KLM.
Dacă până acum Facebook-ul era folosit mai mult ca un instrument de comunicare și de relații cu clienții, de la începutul lunii aprilie KLM a introdus opțiunea prin care pasagerii săi pot primi direct pe mesageria Facebook confirmarea rezervării, cartea de îmbarcare și verificarea status-ului zborurilor.
De la începutul lunii aprilie, compania aeriană KLM a introdus opțiunea prin care pasagerii săi pot primi direct pe mesageria Facebook confirmarea rezervării, cartea de îmbarcare și verificarea status-ului zborurilor. Astfel, KLM devine prima companie aeriană la nivel mondial care își extinde serviciile disponibile prin intermediul Facebook Messenger. Pe lângă posibilitatea de a primi detaliile zborului pe e-mail sau sms, de luna aceasta pasagerii vor putea opta pentru a primi toate aceste informații și pe Facebook.
De la începutul lunii aprilie, KLM oferă clienților săi din întreagă lume, prin intermediul Facebook Messenger, confirmarea rezervării și a check-in-ului, boarding pass-ul și actualizări despre status-ul zborului. Pasagerii care au întrebări pot contacta compania aeriană direct prin Messenger. 200 de agenți sunt disponibili 24 de ore din 24, în 13 limbi diferite, formând astfel cea mai mare echipă din lume dedicată social media.
Serviciul de Messenger va fi disponibil tuturor clienților KLM care rezervă bilete prin intermediul KLM.com și care optează pentru a primi informații prin Messenger. KLM are peste 15 milioane de fani pe Facebook. „Noul serviciu Messenger este o completare perfectă la strategia socială KLM. Credem că trebuie să fim acolo unde sunt și clienții noștri și, prin urmare, Facebook Messenger este o alegere perfectă. Clienții noștri se vor simți mai confortabil cu informațiile oferite prin intermediul unei platforme mai personale, cum este Facebook Messenger. Anul trecut am activat butonul Messenger de pe pagina noastră de Facebook, care permite clienților să contacteze KLM direct prin mesageria privată. Numărul cazurilor a crescut cu 40%, ceea ce arată că pasagerii nostri apreciază această formă de comunicare. Acum ducem serviciul nostru pentru clienți cu un pas mai departe, oferindu-le posibilitatea de a primi toate documentele de zbor și informațiile relevante într-o singură informare prin Messenger”, a declarat Pieter Elbers, Președinte și CEO KLM.
„Dintotdeauna KLM a fost o companie extrem de legată de pasagerii săi. Ne caracterizează empatia și ținem foarte mult la experiența fiecărui pasager în parte. De aceea, chiar și prin pagina de Facebook dedicată fanilor din România – KLM Romania, încercăm sa oferim sfaturi de călătorie și răspunsuri la problemele persoanelor care ne contactează”, a declarat Alexandru Dobrescu, Director General Air France-KLM Romania.
tarancutaurbana@gmail.com
ฝากถอนไม่มีขั่นต่ำ
Lots of due to the site jam packed with a lot of information. Stopping by your weblog aided me to receive what I was hunting for. Now my exercise occurs being so simple as ABC. betflik zone